Vítám vás

Zdravíčko,
ráda Vás vítám na svém blogu, který jsem právě založila.
Za svůj život jsem měla nespočet blogů a stránek, které vždy určitý čas plnily svůj účel, dle toho co mě momentálně bavilo a naplňovalo. Tudíž bylo mým koníčkem.
Při posledním rušením blogu, který jsem založila v roce 2011 jsem cítila smutek a říkala jsem si, že je potřeba konec nahradit novým začátkem, nevydržela jsem to a založila tento.
Stránky budu směrovat bez ziskového úmyslu, avšak chci se věnovat hudbě, dávat si sem texty písniček, různé rytmy a tak, abych je mohla takhle někam archivovat a neválely se mi na stole, nebo v knihovničce, kde se akorát na ně práší.
Jmenuji se Sára a na kytaru si brnkám od svých 18 let, kdy jsem si splnila sen a dostala kytaru k narozeninám. Od té doby si brnkám jen tak doma lidovky, učím se stále. Po asi 4 letech jsem si řekla a dost, lidovek už bylo dost a chci se konečně učit písničky, které já mám ráda a které se líbí mě.
Jako lidovky jsou super, pro začátek, ale já už jsem si řekla, že nebudu pořád hrát lidovky, když už je umí člověk nazpamět a nebaví mě to, ani se mi je nechce moc pamatovat, jelikož v tom nevidím smysl. Ráda hraju, ať už sama nebo dle textovníku, avšak nechci celý život zakořenit na tom, že budu jen u lidovek, které umí hodně lidí.
Chci si konečně zahrát to, co já poslouchám, hudbu, kterou mám ráda. Vím, že to není lehké, ale cítím se, že už bych to mohla zvládnout.
Tak se tu můžete pokochat, podělit se se mnou o tipy a názory hudební, případně si popsat o hudbně, či si vyměnit kontakty. Budu ráda a každého hudebního nadšence zde uvítám.
Mějte se rádi a krásný den přeji
Sára

Komentáře